Sevimlimom Bunu ne hikmetse doğurup çocuk sahibi olan bi çok kişi yapıyor çok garip geliyor bana. Mesela sürekli duymuşsunuzdur kızlar “su an uyu daha uyuyamayacaksın, bu rahat rahat yemek yediğin günleri özleyeceksin, duş almak bile nimet gelecek sana, kilolar hemen gitmeyecek, doğum çok zor nasıl doğurmayı düşünüyorsun “ vallahi bıktım bu sorulardan. Bir de işin şey kısmı var ben senden tavsiye istedim mi? Akıl istedim mi? İnsanlar çok garip. Hamile kalmadığım dönemde de neden çocuk düşünmüyorsun bak olmaz sonra derlerdi şimdi kilolara taktılar tam çıldırmalık 😬