Selamlar hanımlar, 5,5 yaşında bir oğlum var ve ona hamileyken hiç tansiyon sorunu yaşamadım tabi gençliğinde verdiği sağlıkla.. şuan 30 yaşındayım ve 1,5 senedir yüksek tansiyon hastasıyım günde bir tane 5mg Ramipril tansiyon ilacı kullanıyorum. Tabiki bunları doktorumla konuşacağım ama bugün test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim. Uygulamaya göre 4 hafta 6 günlük.. Hamile kaldıktan sonra tansiyon ilacını kullanmaya devam ettiniz mi neler yaşadınız merak ediyorum..