1aleynakzlds Arkadaşlar 2 hafta oldu gecikti hastalığım ama test yaptım kan verdim negatif hepsi bu durumu yaşayan varsa bana bi bilgi verebilir mi ilk çocuğum olucak inşallah olursa olsun istiyorum
Birdokunusmakrome Benimde 15 gün gecikmem olmuştu sonranolfum regl kafaya takmaktan dedi doktor. Oldumu tuttumu tutucakmı psikolojik yapıyorsun demişti