ylnydgd Elisa0110 doktor bir sorun görürse tekrarlanabiliyor ya da görmesi gerekeni göremezse çağırıyor. Ama genel olarak tek seferde bitiyor. Bende baktı arada çikolata ye su iç yürü biraz dönsün dedi. Geldiğimizde dönmüştü her şeyi gördü tekrarlamadı
Elisa0110 birdirbir1 bende sormadım doktora ama bebeğin ciğerleri ileriki haftalarda daha iyi gelişir demişti tekrar bakmak için çağırır mı acaba diye merak ettim
sunbloom123 Elisa0110 kontrolünün olduğu doktor zaten bir sorun görürse o seni tekrar detaylıya perinatolojiye yönlendirir
Elisa0110 sunbloom123 hmm bizde detaylı da Bi sorun çıkmadı ama tekrar görmek istiyorum renkli halini😇🤭
mincuk Beni tekrar çağırdı kalbine bakmak için daha büyüdüğünde tekrar görmek istiyorum dedi. Ama bi sorun gözükmüyormuş neden görmek istedi tekrar anlamadım
Elisa0110 ylnydgd bende de her şeyi gördü Bi sorun yok dedi ama Bi daha görsem renkli halini fena olmazdı😇
ecem03mkn Ben 20.haftada gitmişim şehir hastanesine detaylı ultrason için yüzünü göstermedi 4 hafta sonraya tekrar randevu verdi hem daha iyi gelişir her şeyi dedi bu hafta 24 hafta olduk 3 gun sonra tekrar gideceğim bakalım inşallah yüzünü de gösterir 🫶🏼🫠
mincuk Yüzünü de tam net görememiştim bidahakine daha güzel görürüz büyümüşte olur dediği için benimde işime geldi açıkçası. Dediği gibi kontrol amaçlı çağırdıysa güzel ama bazen de bişey mi gördü de emin olamadı söylemek istemedi diye düşünüyorum.
Elisa0110 mincuk kötü düşünmeyelim bence doktorun böyle yapması güzel bir şey önemsediğini gösterir. Başından da savabilirdi. Hem Bi daha görmüş olursun ne güzel 😇
mincuk Elisa0110 teşekkür ederim 🙏 inşallah hepimiz sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi🥰