nevinbulyaman yanlis anlamayin ama cevrenizdeki insanlar cok kotu. Hamile bir kadina hayirli olsun, saglikla dogur, saglikla kucagina al denir. Dr dan cok doktorcu olmuslar. Kimyasaldir fln filan demek ayip yani gercekten. Benden size tavsiye bu tarz insanlari hayatinizdan hemen uzaklastirin. Daha cenin olan icin boyle diyenler yarin hamileliginizdede, cocuk dogdugundada agzina geleni soylecekler. Uzulen yine siz olacaksiniz ❤🩹