ita cano çok geçmiş olsun bu çok bir durum. 19 haftalık hamileyim ve bende alt dişlerimde aynı sorunu yaşadım 1 hafta önce. Benim dişim çok sıkıntılı bir noktadaydı ameliyatlık bir çekim gerçekleşti. 2. Trimestere girdiysen önemli değil çünkü iltihap ve enfeksiyon bebeğe daha zararlı bir durummuş. Bunun için önce dişçiye gidiyorsun ne işlem yapacak ise bir kağıda yazıp imzayalacak ve kadın doğum doğuma gideceksin. Kadın doğum bu işlemde bir sorun oluşmaz ya da oluşur diye onay verecek yaza onaylamayacak ondan sonra dişçi çekimi yapabilir. İzin kağıdı olmadan hiç bir dişçi hamilelikte çekim yapmıyor. Ben bulamadım sende inşallah kolaylıkla sağlıkla atlatırsın bu durumu.