tuana arısüt büger e gidiyorsan kesinlikle korkma beni düşün uyuyan kanser hüçresinden kurtardı çikolata kistim vardı gebelik önerdi gebelikte gitme ihtimali yüksek dedi ve dediği gibi de gitti benim 2. gebeliğim ilkini sezeryan oldum şimdiki ise daha 8 haftalık insan çok korkuyor ne olacak nasıl olacak yarım uyuşturma nasıl acılı mı değil mi die ama korkma toplam süreç 4 gün sürüyor acı yani o da sadece ayağa kalkıp tek yürürsen o genişi kucağına aldığında tüm acılar unutuluyor ne oldu ne bitti ne zaman 1 aylık oldu anlamıyorsun bile bir de kesinlikle Nevşehir’de yaşıyorsanız özel hastanedeki kadın doğum doktorlarının hiçbirini önermiyorum hepsine gitmiş biri olarak diyorum devlette yapın Yusuf Seyhan doktor ve tuana arısüt büger doktor mükemmel doktorlar insanlık olarak da mükemmeller doğru neyse söylerler ellerinden gelenin fazlasını yaparlar başından beri tek bir doktorda takip ettirmeniz sizin için daha iyi olacaktır Allah esitgesin doğumdan sonra küveze girme ihtimali olursa eğer ayarlıyorlar ben tüm deneyimimi sizlerle paylaştım umarım yararlı olur