bebetomveben_ son 20 gün kaldı dün sonunda çantamı hazırladım çalışmaktan vakit bulamamıştım 😂 sezeryan olacağı için 2 gün yatış olarak hesapladım çantayı
4 takım bebeğe
Yelek, yedek zıbın
20 tane bez
Islak mendil
2 müslin
1 ince 1 kalın battaniye
Emzirme yastığı
Mama, süt kaşığı, göğüs pompası
Kendimede 2 pijama, terlik, yelek, 2 çorap, bol bol iç çamaşırı, emzirme sütyeni, depend koydum
Eşimede gece giyeceği pijama değil de eşofman takımı tarzı bir kıyafet