Kahyaasena bulantı konusu kesinlikle iki cinsiyette de var. Benim canım hep tatlı istedi normalde hep ekşi severim ama hep tatlı istedim, sabah uykularını çok sevdim uyanmak istemedim, bir de gerçekten yüzüm güzelleşti. Bir de anneminde hep dediği gibi belin çok ağrırsa erkek, kasıkların ağrırsa kız olurmuş.10 haftalıkken makas bıçak testi yapmıştım bıçak çıkmıştı doğru çıktı 😂