rvydaaa21 şu an oraya gidiyorum , doktorum dünyalar tatlısı derya hocam , hayatımda gördüğüm en tatlı güleryüzlü nazik insan , doğum yapmadığım için bir şey diyemeyeceğim ama doktor için derya hocamı şiddetle önermekle beraber randevusu çok zor bulunuyor belirtmiş olayım