Bulantılarım 5 hafta ortasında başladı, şuan 7. haftamdayım halâ dehşet midem bulanıyor hatta iki kere acile gittik serum takıldı. Gözünüzü korkutmak için söylemiyorum kızlar, herkesin süreci, hamileliği farklı. Kimisinde hiç olmuyor kimisinde hamilelik boyunca devam edebiliyormuş. Rabbim hamileliklerimizi kolaylıkla geçirmeyi, bebeklerimizi sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin. Bulantı olsa da kendimizi geçecek bu günler diye telkin edelim, bebeği düşününce zaten geri kalan her şey önemsizleşiyor.