Arkadaşlar merhaba ben 4 haftalık gebeyim ve bende mide bulantısı yok uyku hali yok hatta enerjim yerınde sabah 7 kalkar evımı toplar ederim ardından koku hassasiyeti yok sadece Gögüslerim hassas bu kadar doktor gayet iyisin dedı fakat çevrem bana şaşkın şaşkın belırtım soruyor ben Hamile oldugumu bıle 3 haftada ögrendim yanı anlamadım hala öyleyim vunlr normalmi yoksa bende rol kesıp eşime işkence mi edeyim