nur2337 Kızlar ilk 5 dk baktığımda çok soluk vardı fener tutunca çok net gözüküyordu ikinci. Çizgi buda kuruyunca daha net oldu
betulmommy nur2337 ilk 5 dakikada silik varsa gebelik olabilir, kuruma çizgisine birşey diyemeyiz tabii
Bykessra nur2337 İlk beş dk da silikte olsa çıkması önemli bi de pozitif testte renk durdukca koyulaşıyor yani benim öyle olmuştu. Kuruma çizgisi o şekilde belirgin koyulaşmıyor diye biliyorum. Tabi kesin sonuç için kan vermeniz lazım veya kan verene kadar başka bi testle teyit edin
nur2337 kayraninannesiiii ben tedavi görüyorum gonalf vuruldum ama yumurtalarım kendi çatladı 15 16 ocak gibi çatlama oldu
nur2337 kayraninannesiiii 8 subatta olmam lazım fakat erken çatlama olduğu için 15 16 ocak çatlama oldu o yüzden 29 ocakta olmam lazım
nazargokhan nur2337 Bende reglime altı gün kala yaptım bu şekilde çıktı çizgi kan verdim kan da pozitif çıktı umarım pozitiftir öyle görünüyor 🙏🏼
Babyates_ Benimde aynı çıktı testi erken yaptığınız için oluyor bende aşılama ile oldu gonal kullandım kan verdikten sonra yaptım ama ben kanda çıkınca idrar aldım ondada aynı bu şekilde silik çıktı
ildemblcc Kızlar merhaba adetime 2 gün var daha sabah test yaptım 15 dk sonra falan silik çizgi çıktı nasıl görsel yükleyebilirim bakar mısnız [https://mutluresim.com/images/2026/01/26/X4Kjbr.jpeg](https://)