victorya
Merhabalar sağlıcakla inşallah kucağınıza alırsınız 😌bende 16 haftam içinde gittim ama maalesef söylemediler devlette detaylıda öğrenirsiniz diyorlar birde salak yerine koyulur gibi cinsiyeti yeni oluşuyor demelerinin şokuyla karşılaştım 🤦🏻♀️ sağlık olsun dedim kendimce nasipse özele gideceğim inşallah