almakay yani tahlil yapıp bakması gerekiyor canım 29nda çağırdıysa o zaman gidersiniz ağrınız yada kanamanız yoksa. Merak ediyorsanız acilden ağrım var diyerekte baktırabilirsiniz aslında öyle bi zamanlaması yok diye biliyorum ben. Dediğim gibi benim hep sıkıntı anımda acilde vuruldu. Hatta bi ara hangi durumda vurulacağını da karıştırıyordum negatif mi olacaktı pozitif mi diye. Sıkıntılı süreçler Allah yardımcımız olsun