dilanbarlik Kızlar doktor rahimimin kalp şeklinde geldiğini, ileride bebeğe baskı yapma olasılığının olduğunu ve şeklinin 12. haftada dikişle düzeltilmesi gerekebileceğini söyledi. Bunu yaşayan var mı? Operasyon acılı mı? Bebeğe zarar verir mi? 🥺
damla6565 dilanbarlik benimde rahmim kalp şeklinde bende 9 haftalıgim doktorum hiç dikişten bahsetmedi
semahayall dilanbarlik benimde rahmimde perde var , operasyon falan olmadım ama erken doğum riski var , ilk bebeğimi 33+5 te doğurdum , inşallah erken olmaz bu sefer
alyoo dilanbarlik Benim ilkinde tiroidimden kaynaklı düşük yaşamıştım doktor ekstra olarak bilgi vermişti rahmin kalp şeklinde diye sonra başka doktorlara gittim 3 farklı doktor hiçbiri aynı şeyi söylemedi ama doğum yapan çok kadın var bu şekilde olup engel değilmiş
kubrakln dilanbarlik benim de kalp şeklinde şuan 35 haftalık hamileyim bu zamana kadar hiç bi sıkıntı yaşamadım çok şükür sadece bebeğim çok rahat hareket edemediği için yüzünü göstermedi hiç 🥹 perintoloji doktorum da rahim şeklimden dolayı göstermediğini söylemişti .. içinizi ferah tutun 🌸🤍
dilanbarlik damla6565 O zaman rahim içiniz geniş bebeği çok etkilemiyor olabilir, siz yine de bir sorun isterseniz
dilanbarlik semahayall İnşallah aslında operasyonu basit bir dikişmiş yine de bir doktorunuza danışın kesin çözüm olacaksa
Murry Merhabalar . Sorunuzun tam karşılığı değil ama ben de rahimde perde olduğunu zamanla bebeğe baskı yapıp hatta düşürebileceğini falan söylemişlerdi. Rahim filmi de çekilmediğim için nasıl perde vardı bilmiyorduk. Hep korkakrak hamilelik yaşadım ama çok şükür bebek büyüdkçe kendine yer etti hatta 42 . Haftada doğmadı sezeryan olmak zorunda kaldım. Şimdi çok şükür tekrar hamileyim gittiğim hiçbir doktora artık ben sormuyorum onlarda bir şey demiyor. Yani demem o ki Allahın izniyle inşallah bir şey olmaz bebek büyüdükçe eahim ona göre yer açar bebeğinize ve sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah
semahayall Murry yaa gerçekten miii . Benim rahmimde perde olduğunu ilk doğumda sezeryan esnasında gördü doktor , 33+5 günlük erken doğum yaptım. Şimdi 2. Ye hamileyim be korkularım var yine , inşallah sizin gibi olur da bu sefer erken doğum yapmam 🥺
semahayall damla6565 ikisi farklı şeyler ama mantığı aynı aslında , olay şu ki bebeğe geniş yer kalmıyor daha dar bir alanda büyüyor dolayısıyla erken doğabilir , Allah lorusun düşük olabilir vs
semahayall damla6565 valla ben 2. Çocuktan önce muayeneye gittim , perde var diyerekten, doktor da bende siyecektim kap şeklinde mi rahmin acaba dedi , benziyor yani görseli sanırım (ultrasonda)
semahayall dilanbarlik yok benimkinin operasyonluk bir durumu yok , progestan kullanıyorum , gerisi rabbimin takdiri