Bize de benzer bir şey söylendi detaylıda ve biraz panik yaptırdılar açıkçası. Başka doktora gittik ve 7mm’nin sorun olmadığın, hatta 10-11’lerden sonra bir ihtimal sorun olabileceğini (eşlik eden başka anormallikle), biz boş yere panik yaptırdıklarını söylediler. Beyin hızlı gelişiyor. İçinize sinsin istiyorsanız biraz bekleyin 1 hafta kadar, sonra başka doktora gidin.