Sedakn alpinannesii44 Merhaba, ben Ayşe Doğru’ya gidiyorum. Çok memnunum, ancak anne hastalığı varsa randevu alabiliyosunuz. Bende troid var. Şeker, tansiyon gibi problemleriniz varsa çok yakında ilgileniyorlar.
ebruckc alpinannesii44 bende Zeynep kamille gidiyorum sürekli aynı doktor çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim Savaş bey benim doktorum