Ben 16. Hafta gibi bio oil çatlak karşıtı yağı kullanmaya başladım ancak kaşıntılarımı arttırdı son bir kaç gündür lierac catlak kremi aldım. Şu an kuruluk kaynaklı kaşıntılarımı azalttı, haliyle çatlaklara da iyi gelecektir diye düşünüyorum. Bio oil i de o yüzden yağlamak amaçlı bacaklarıma sürüyorum 😂