fatma2366 ahh ahh o korkuyu da çok iyi bilirim , 14 gün kalmıştı kızım , son gün doktorun yanına gittik çıkaracağını söyledi , başkası olsa sevinir di mi. Ben korktum. 100 defa emisiniz hocam kesin mi , nefes alabilir mi , ya bir şey olursa , kalsa mı biraz daha falan dedim. Verdiler pusete koyduk küçücük. Ödüm kopuyordu bir şey olacak diye. Tutarken bile korkuyordum. Arabay bindik yola çıktık bir süre sonra ağlamaya başladı. Asla ama asla sakinleştiremedik , napsak olmadı , ben araba kalp krizi geçirecektim artık , öyle böyle zorla sustu uyudu. Ondan sonra 3 ay hiç uyumadım. Sürekli bir şey olur mu korkusuyla yaşadım. Herkes gece uyuyordu ben başını bekliyordum. Ya kusarsa ya bir şey olursa , dönerse vs diye , tabi gazlı da bir 3 aydı. Rabbime sonsuz şükür binbir zorluk yaşadım ama şu an canım kızım yanımda yatıyor 3.5 yaşında uyuyor , ne zaman anlatsam hala ağlarım duygulanırım 🥺 şimdi 2. Yi doğurucam , bakalım neler olacak hiç bilmiyorum 🥺