Ayseee34 Merhaba 2. Aşılamamı yaptırdım ve 5. Günündeyim bugün biliyorum henüz çok erken benim için ama aşılama ile gebe kalanlar hanımlar ne gibi belirtileriniz olmuştu yazabilir misiniz 🙏
havva_5 mrsvanilya benim 1.tutmadı ikinciyi düşünüyoruz ama şu an doktor 3 ay ara verdirdi takviye verdi eşimle ikimize. Amh değeriniz kaç acaba? Benim 0.75 çıktı başka bi yerde 1.61 çıkmıştı. Bu süreçte yumurtlama ilaçları kullandınız mı? Süreciniz nasıl ilerledi?
mrsvanilya Bir belirti olmadı 14 gün sonra test yaptım silik çıktı sonra iki gün arayla kan verdim betahgc değerim yüksek çıktı
Vildan17 Ben 3. Aşılamada hamile kaldım.Belirti olarak göğüslerim anormal derecede acımaya başladı birde ne bileyim farklı hissettim şuan bebeşim 21+2 günlük oldu bile🌸💕