5 haftalık gebeyim 4+3 de kese görünmedi. şuan rahmimde ve midemde şişkinlik hissi ve bulantım var . Bide ağız tadım değişti . dış gebelik midir. beta 1047 çıkmıştı tam adet günümde. Dr bidaha gerek duymadı kandan bakmaya ama kese görünmeyince içimi korku kapladı