remse46 Şubat ayında transfer olacağım 4 tane embriyom oluştu. 3 tanesi 5. Gün embriyosu kaliteleri 5AA-4AA-3BB. Bir tanesi 6. Gün 3BB sizce tek embriyo mu cift embriyo mu transfer ettirmeliyim ikiz isterim ama gebelik riskli olur mu bilemiyorum
betulmommy remse46 benim doktorum iki embriyo koymuyordu. Tek 5AA kalite koydu o da tuttu, iki tane koyunca tutma ihtimali daha fazla sanırım
Kelebekkkk34 remse46 çift embriyoyu doktorun hangi şartlarda koyuyo canım ben de düşünüyorum da çift koymuyolar diyolar
mihra2021su remse46 ben ilkınde 2 tane istedım tekı tuttu 2. De tek ıstedım ben olsam 2 isterdım madem ılk
Krds07 Biz Kıbrıs’ta yaptırdık, 3 tane birden transfer ettirdik :)) 2. Si tuttu. Şu an 33 haftalık ikizlere hamileyimm:)