Antalya’da vitale hastanesine muayeneye gidiyorum ama ebe ve hemşirelerle ilgili çok memnuniyet bulunmuyor sanırım. Medstarın da muayene ücretleri uçuk durumda eşimin işyerinin anatolia Hospital ile anlaşması var bu hastanenin doktorları ve doğumuyla ilgili tecrübesi olan var mı