Benim genelde ilk adet günümden sonraki 12-14. Gün gibi yumurtlamam olurdu. Kasıklarımda ağrı olurdu akıntım değişir daha şeffaflaşır ve kayganlaşır miktarı da artardı ordan anlardım. Gebe kaldığımda da yine adetimin ilk gününden sonraki 12. Gün gibi ilişki yaşadım ve gebe kaldım. Ama o zaman doktor muayenem vardı tesadüf doktorumda söylemişti çok güzel yumurtlamışsın bugün yarın çatlar mutlaka değerlendirin diye.