tgcdnzynp ben ilk doğumumu normal yaptım ikinci doğumumda normalden sezeryana döndü ani bir şekildi ve tüm uyutuldum hiç birşey hatırlamıyorum ama normal doğumdan döndüğüm için sanırım zor iyileştim ve özel olmasına rağmen bana ağrı kesici falan yapmamışlardı eve çıkarken evde çok kötü haldeydim. Şimdi bi süpriz oldu üçüncüye hamileyim ve 3 hafta sonra doğumum var panik atağım olduğu için tüm uyutulmak istediğimi söyledim doktor tamam dedi. Bide bana torba falan konmadı ozamanlar. Bide ablam yarım uyuştu ve beli ağrıyor yıllar geçmesine rağmen o durum sürüyor yarım da