Kızlar ben lazere gidiyordum bıyıklarım için, inceldi de. Sonra seanslarım bitti ve lazeri bıraktım. İple devam edeyim diyordum fakat kadın önermedi, tıraş makinesiyle kısaltmaya devam et dedi. Ben de öyle yapmaya devam ettim ama bugün bir mağazada yoğun ışıkların altında bıyık bölgem kararmış gibi geldi. Tüylerimde bir güçlenme gözlemlemedim. Siz neyle alıyorsunuz bıyıklarınızı, makineyle almak bölgeyi karartır mı? 22 haftalık hamileyim, sadece bıyık için lazere gidebilir miyim?