incekader
Yakşamlar. Bende aşılamadan kaldım 4 haftalık. 2 hafta önce gitmiştim ultasyondan baktı düşük teklikesi kalmamış yer edinmiş 2 hafta sonra gel keseye bakalım demişti doktorum şeninde birkaç güne belli olur. Bende birkaç güne kontrole gitcem. Vajinal muayeneyi hamile olduğum için doktorum kendi bakmadı. Gerek yok ultrason yetiyor