2021 de sezaryen doğum yaptım bir oğlum oldu oğlumdan önce de dört kayıp yaşadım ve şu an yine hamileyim oğlum 41 haftalık kanamam oldu doktora gittim ama normal doğum olmadı sezaryen aldılar ve ben hamileliğimde çok dikkat etmiştim bütün testleri yapmıştım hepsi temizdi ama doğumdan sonra oğlumu yoğun bakıma aldılar meğerse çok ağır bir kalp hastasıymış ve ben sekiz ay yoğun bakım yolu bekledim şu an hamileyim ve çok korkuyorum iyi deseler de içim rahat olmuyor