taze_annee_ Benim 75 gramlık yüklemeydi tokluk 1. Saat 156 2. Saat 129 çıktı normal dedi tokluk değeri için çünkü 180 sınır 75 gram yüklemede sizinki 50 gram yükleme galiba o yüzden farklıdır. Mesela benimde açlık 91 çıktı sınıra yakın dedi doktor üç aylık şekere bakalım dedi o normal çıktı şükür. İşte benim açlık olduğu için daha kolaydı tekrarlamak. Sizin doktorunuzun size bırakması sizin için kötü olmuş net konuşsaydı sizinde içiniz rahat olurdu. Sizin yerinizde olsam ya başka kadın doğumcu ile ya da dahiliye ile görüşür ona göre karar verirdim