cananuzuner süslü bence gereksiz , bence net bir şekilde gecelik giyilmeli, ilk doğumumda öyle yaptım , gecelik çok konforlu oluyor , özellikle tuvalete giderken yürürken vs çok rahat , tuvalette bir de pijama altını indirmek zorunda kalmıyorsun , bir de aşağı tarafı sıkan bir şey olmuyor bence her türlü gecelik , yine gecelik giyicem ben