gzmturan Hüsniye Sedef diye bir dr var sakın ona gitmeyin. Beni mahvetti 6 yıl önce eşşek diker gibi dikti beni üstelik normal diye sezaryan yapmıştı. Şu an 2.bebeğime hamileyim 29 haftalık hamileyim suyum bitti doğumhanedeyim erken doğuma alınacağım kim bilir ilk doğumum da nasıl dikti beni bu haldeyim. Korkutmak değil niyeyim iyi araştırın her doktor aynı değil tabi