Evet benimde çok fazla çiğköfte canım çekmişti ama dürüm gibi yiyipte keyfini çıkartamadım çatalın ucuyla yedim o da tadımlık acı biber turşusu yiyorum fazla kaçırmamak şartıyla kola ise yarım bardak içmiştim bir iki sefer farklı aylarda
Liste yaptım bakalım doğumdan sonra bir bir yapıcam hepsini kfkfkfkfkf