tugba0305 biana bir de gözde hastanesi İsmail evren var çok duydum adını ama ücret konusunu henüz öğrenemedim bilen varsa yada yakın zamanda doğum yapan varsa ne kadar ödedi bilgi verebilir mi
[silindi] mucizebebekkk589 Vajinal doğum yaptim.Doktorum Gülten Usta.Gercekten cok iyi tatli bir doktor.
mucizebebekkk589 tugba0305 ay evet onu da beğeniyorlar bende duydum yine aynı hastanede Nuri’ye duras vardı sanırım ona da iyi diyorlar oralarda en az 35-40dır
hep_acemi_anne [silindi] biliyorum ikisi ayrı ama birbirine bağlı. Ama depremden sonra hayat yıkılmadı mi? Ben depremden önce hayatta doğum yaptım sevgi hocada, sevgi hoca şuan park hastanesinde, oralar hep yıkıldı . Başka yere mi taşındı hayat hastanesi?
hep_acemi_anne [silindi] aa ben oralar yıkıldı sanıyordum. İyi doğum ücreti çok artmamis geçen sene 30 bindi şimdi 35. Ama muayene çok artmış yazdan beri bin liradan fazla gelmiş üstüne
[silindi] hep_acemi_anne Ben haziranda dogum yaptim ama yukarida arkadas 55 bin yazmis doguma.35 ten 55 e çikmis dogum ücreti.Hayat hastanesi zam yapmasa şaşarim para konusunda zirveyi kaptirmaz.
biana Ben doğumların 45-50 bin civarında olduğunu duydum bı arkadaştan ama net ne kadar bilmiyorum keşke 35 olsaaa😢