aley1504 Sezeryan doğum yapalı 8 gün oldu dikiş yerinin üstünde yumurta gibi şişlik kızarıklık yaşayan var mı
ozturkkpnar aley1504 merhaba, İlk dogumumda benimde oyleydi kendi kendine bir kac gun icinde duzeldi. Umarim sizinde biran once toparlanir🙏
BebegimVeBenn_ aley1504 2. Doğumumda bendede olmuştu 8. Gün kontrole gittigimde doktor gayet güzel dikişin bir sıkıntı yok demişti umarım sizdede birsey yoktur
merverzgr İlk sezaryanımda olmuştu geçmeyen ağrı sancı ile enfeksiyondan dolayı olmuş hastaneye git bence ben o sebebten 20 -25 gün tedavi gördüm inşallah öyle değildir ben perişan olmuştum
Limonveannesii aley1504 ilk doğumda benimde öyleydi keloid olmuş Google girip bakabilirsiniz öyle kaldı benim 2. Doğumu yapacağım bu hafta doktor orayı düzeltecek ve bir ilaç söyledi düzenli kullanınca geçiyormuş doktorunuza sorun muhakkak