Kızlar cuma günü doğum yaptım sütüm de güzel indi ama bebeğim meme de uyuyor aktif emmiyoor sağıyorum VS ama bugn çıkış vermedi doktor sarılık değeri sınır da çıktı ne yapsam devamlı emzirmeye çalışıyorum çok üzüldüm 😢😢 rabbim yavruma şifa versn sabah evimize gidelim sütün var die mama da vermiyorlar napcagımı şaşırdım sarılık için yatış vermesini istemiyorum