Aysenurkeser akrabam 38 haftada yüksek tansiyon nedeni ile suni sancı ile doğurdu ve açıklık ve sancısı yoktu, doktoru bu tansiyon ile seni eve yollayamam doğurman gerek dedi ve tam 7 saatte sancısı ile açıklığı tama ulaştı vajinal doğum yaptı. Yani ebenin öyle demesine bakmayın, suni alıp evet açılması olmayanda olabilir ama sizin için süreç hızlı da ilerleyebilir bunu bilemezsiniz ki, olumlu düşünmeli olumlu odaklanmalı