dilaraervaduru evet biliyorum yenidoğan yogun bakım olmadıgını.tek doktor var aylık kontrollere ona gidiyorum eve yakın diye.ama dogumumu nerde yapacgma karar vermedim olmazsa etimesguttakinde gider sezeryanımı olurum çocugumda yanımda olur.Allah korusun bebek küvöze felan girse altındagdaki hastaneden etimesguta gönderiyorlarmış zaten