duyguaa Elimde tüp bebek tedavisindeyken kullandığım oksapar kan sulandırıcı iğne var yaklaşık 1.5 paket. İhtiyacı olana alıcı ödemeli kargolu gönderebilirim.
ozturkkpnar duyguaa merhaba, yarin size donus yapsam bana gonderebilirmisiniz? Doktor kontrolumden snra netlestirecegim. İlk hamileligimde kullanmistim simdi ikinciye hamileyim baslayalim derse almak isterim
Dygkyz Kızlar doktorlar yazıyor o ilacı SGK da ödüyor neden böyle bir atraksiyona girdiniz ki SGK nız mı yok devlet karşılıyor yani