kajuv Gebeliğimin 6.haftsındayım normalde doktor ekstra düşük riski olmadığını söylemişti bugün biraz yoruldum ve stresliydim kahverengi leke gördüm sizce bu tehlikeli midir
esraezerr kajuv her kahverengi leke düşük veya tehlike anlamına gelmez ama mutlaka acile git veya doktoruna danış. Özellikle kan kırmızı renge dönerse. Geçmiş olsun stres yapma