Ben 3,5 yıl önce 8 haftalık kalbi durduğu için kürtaj oldum. Aradan çok yıl geçti ama şuan 9 haftalık gebeyim, her gittiğimde kötü haber alacakmışım gibi geliyor. Nasıl aşacağım bilmiyorum. Hayal kuramıyorum kötü sonuçlanacakmış gibi geliyor 😔 Ufak da bir problem var sebebini anlayamadıkları, kese içinde boş bir kese gibi bir çıkıntı var, ikiz olup teki gelişmemiş olabilir dediler. Umarım o yapı bebeğime zarar vermez.. Herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah 🤲🏻