anneyarisi Merhabalar, ben kahve makinesi arıyorum Arçelik ve korkmazın çelik kahve makinesini düşünüyorum ama öneriye ihtiyacım var çelik fiyat olarak uygun ve görünüşününde güzel olduğu bi öneri fikir verebilir misiniz
tvlbyk anneyarisi Ben Arçelik ikili kullanıyorum çok memnunum kendinden hazneli annem almıştı 1 yıl önce falan bende çok beğendiğim için kendime de almıştım