Kızım 3 kg doğdu, mama ağırlıklı beslendi, ek gıdaya da çok iştahlı geçti. 1 yaşında 8, 2 yaşında 12 kiloydu. 28 aylık şu an da 12.5 civarıdır en fazla. İştahı çok çok açık bir çocuk uyanık olduğu sürece sürekli yer ayırt etmez. Ama uzun süre aç kalırsa özellikle sabah krize giriyor ağlıyor yemek yemeden sakinleşemiyor.
2 yaş civarı gece bez tasmaları başladı. Son 1 aydır da suya düşkünlük. Sürekli su istiyor, vermezsem damacanaya ağzını dayayıp içiyor. Bir de kafama takılan bazı geceler kusuyor (çok yoğun degil araları bir süredir de Allah’tan olmuyor) uyurken ağlıyor uyanıyor ve kusuyor. Onceki ve sonraki gündüz hiçbir sağlık problemi olmuyor kusma devam etmiyor mesela. Tip 1 diyabet olabilir mi, bu sırayla mi belirtiler çıktı mesela cocugunuzda ya da direkt hepsi birden mi oldu, aydınlatır mısınız?