PapatiA Kızlar blootuth kulaklık almaya karar verdim 😀ama hangisini alacağımı bilemedim internettede mağazadada 300 tl de var 3bin e de var bunun farkı nedir kullanan iyi memnunum diyen var mı ?
mucizemizibekliyoruzz PapatiA airpods 4. Nesil kullanıyorum 5 bine aldım 2025te ama şuan kaçtır bilmiyorum
PapatiA mucizemizibekliyoruzz bi arkadaşım 4.nesil hiç memnun değilim tel konuşurken ses karşıya net gitmiyor 2 iyi dedi ?
mucizemizibekliyoruzz PapatiA ben hiç sorun yaşamadım. Kulaklık taktığımı bile anlamıyorlar o kadar net
aframoms13 PapatiA evet ben tune 570bt aldım ses kalitesi de güzel çok yüksek fiyatlar verme ye gerek yok bence ☺️
aslmoms Apple 4 anc (gürültü engelleme özellikli olanı) kullanıyorum. Aşırı memnunum. Hatta eşime geçen haftalarda doğum günü hediyesi aldım. 8300 TL di. Akşama kadar kulağımda benim. özelliklerini de seviyorum. Bütçenizi aşmıyorsa öneririm.