2prensesannesiiii kuzum benimkiler iki kiz biri 5,5 digeri 2 yas , 3. Ye gebeyim dogdugunda buyuk 6 kucuk de 2,5 olacak ama bana hala kucuk geliyorlar , planli bir gebelik de degildi hos gelen geliyor bir sekilde ama seninkiler daha cok kucuk. Ben ikinciye gebe kaldigimda buyugum krese gidiyordu tuvalet egitimini vereli 1 yil olmustu,uykusu duzene girmisti . Simdi 3. Ye hazirliksiz yakalandim nasil tuvalet egitimi verecem gebe halimle onu dusunuyorum,tuvalet egitimi de vermeyi sundan dolayi istiyorum en azindan zorlanirsam krese gonderirim diye,bilmiyorum es surekli destekcinse ya da destek olacak birileri varsa okey ama oteki turlu benim durumumda biriyseniz cok cok zor