Kbr19 Kızlar 38+5'iz bugun çatı muayenesi olduk ve hic açılma yoktu bebegin kafasida hala cok yukarda 40i gorursun hatta gecebilirsin dedi doktorum. Sizden ricam kanala inmesi icin elinizde egzersiz videolari varsa linkini paylasabilir misiniz yada ne tur egzersizler yaptiniz 😕
Ssseval Kbr19 bende yukarda hissediyorum hıçkırdığında belli zaten nerde olduğu. Bende şuracıkta durayım.38+3 evde deli gibi iş yapıyorum yalancı sancım bile yok düzgün
Sevsav Kbr19 benim de kanala girmeyen bir oğluşum var 39. Haftadayım son bir hafta süremiz var haftaya alınıcak. Ama bizim biraz kafa yapımız büyük🙈 heralde giremiyor kanala.
Kbr19 Sevsav aynen öyle yuruyus yapip bolca temizlik yapiyodum kolaylik olsun diye ama ona ragmen inmedi belki baska egzersizler yardimci olur diye dusundum ama sanirim kimsede yok🙄
Bstt Benim de girmiyor kafadan dolayı 🤣 giremezse suni almicam sanırım haftaya bugun 40 doluyo sezeryan olcak inmezse. Saatlerce sanci cekip sezeryana donmekten daha cok korkuyorum🙄
BurcuAdak Bstt 40a girmek istemiyorum catı muayenesi falanda demedi her hafta sadece nst giriyorum baş aşağı pozisyonda ama kanala girmedi sanırm bilmiyorum doğucakmıs gibi gelmiyor😂
Bstt BurcuAdak benimki de yapmadi cati muayenesi. Yarin kontrol var sezeryan gunu isticem🤣 o arada inerse iner. Bebisin kafasi sigamadi sanirim kanala🤣