Merhabalar kızlar. Ramazan ayını oldum olası çok severim ve her sene ramazan geliyor diye heyecanlanıyorum. Ramazan geliyor diye sevinmek imandandandır derler ❤️ Sahurda sofra hazırlamayı, kapıya gelen davulcu sesini iftar sofralarını çok huzurlu buluyorum😍 Geçen senelerde orucumu tutmuştum Allah kabul etsin. Bu sene ramazanda 28-29 haftalık hamile olacağım. Her gün değil ama en azından bir kaç gün oruç tutmak istiyorum. Gebelik şekeri çıkarsa zaten diyete girmiş olacağım için öğünlerim de azalacak. Sahurda ve iftarda öğünleri dengelerim diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Hamileyken oruç tutan var mı? Deneyimleriniz neler? 🥰