jalepone Arkadaşlar yürüyüş yaparken sizin de karnınız çok geriliyor mu biraz yürüdükten sonra karnım çok sert oluyor oturmam gerekiyor . Yaşayan var mı ?
Akar06elif06 jalepone benimde öyleydi 30. Haftada nst oldum açıklık baktılar bi şey yok yaşancı sancı dedi sancım 30 lardaydı hatta