beyzakzlrmk Masalmom_ kız ben şalgammm aşıgı bırı olarakk hergun yemegın yanında içiyorum içmessem asla olmaz acılı tavsıye etmem acısız iç nr olacak
serra04 Masalmom_ tansıyon sıkıntınız yoksa ıcebılırsınız benım 12 lerde hep nçdoktor normal dıyor ama yınede şalgamdan uzak dur dedı
TKumsall Masalmom_ hayatta içmeyen sevmeyen biri olarak ben gebeliğin başlarında yaklaşık 6 litre içtim bir günde değil tabiki günde 2 bardak içtiğim oldu sadece sonra tekrar tiksindim