Kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim başından beri geniz akıntım var 47 kiloyla hamile kaldım 45 düştüm keyifle iştahla yemek yiyemiyorum sürekli midemi bulandırıyor kusmuyorum ama yemek yeme istediğim olmuyor cok nadir bikaç gun geçti onda bile enerjim kendimegeldim artı reflü gastirit var evde hava temizleyicisi, nemlendirci makina hepsi var ama banamısın demiyor serum fizyolojikle burnumuda yıkıyorum oda fayda etmiyor iştahla yemek yemeği özledim ya kanım düşmüş dideral kullanıyorum çarpıntı içinde tansiyonumu düşürüyor üstüne yemek yememekte daha çok düşürüyor iyice halsiz kaldım 3 yaşında kızım var hiçbirşeye yetişemiyorum yemek bile yapmakta zorlanıyorum halim yok çünkü nasıl kurtulucam bu durumdan bilmiyorum hiç geçmicek gibi hayat kalitem 0 ilk gebeliğimde hamile değil gibiydim cok rahattı bunda Allah beterinden korusun tabi ama çogu sey mevcut hamilelik zormuş gerçekten Allah hepimize kolaylık versin geniz akıntısı yaşıyıp çözm bulan varmı ?